Emelies Travels -

En snabb uppdatering
2012-02-10  17:17:17

Get more visitors to your blog! Permalink  Hemsedal, Norge  Trackbacks ()   
Follow on Facebook Follow on Bloglovin   
Livet fortsätter här borta i den lilla dalen där det alltid händer någonting. Förra veckan var det hysteriskt mycket jobb då jag jobbade 70 timmar med bara någon timmes sömn på nätterna. Men den här veckan har jag tagit lite ledigt och njutit av det Hemsedal bjuder på. Åkning, fest och god mat med underbara vänner. Nu ska jag ta en snabb powernap innan jag tar mig bort för kvällens arbetspass. Håll ut, jag bloggar mer så fort jag hinner! Jag kan ju passa på att nämna att jag är väl medveten om hur dålig jag är på att höra av mig till vänner och familj där hemma, men man hinner ibland inte ens duscha eller tvätta för att det är så mycket man ska göra. Men jag ska försöka bli bättre på det, eller så bara pallrar ni er hit och hälsar på!
Wohoow bästa svängen Hökarängen!!!
Lunch paus på Skarsnuten
Hela ligan
Slirig after ski
Rasmus
Jacob kör sprattelgubben
Razz
Jacob
Akta tunnan...!!!
Jag
Fika paus med varm choklad och Bayleys
Jobba i Australien och Kanada


Comments
Pappa

Vi måste komma och hälsa på det verkar vara ett nice ställe om man ser på dina bilder.

börjar dagarna bli längre nu.

Kramar Pappa // Hälsa Chrisse att jag behöver en bild på antenn som gått sönder, så fixar jag en ny till Bettan.

2012-02-10 @ 20:35:34
Mormor

Jag skulle gärna komma till fjällen, gillade sånt förr. Men jag har Hans på sjukhus, först en vecka på intensiven och nu flyttad till medicinavdelning. Mitt jobb är att sköta hus, värme i källaren och ljus överallt. En morgon var det 12 grader inne i köket. Vill ha VÅR !!!

PS. Bryt inte armar och ben i hoppen ni gör.

2012-02-11 @ 07:53:10
Send a letter:


Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)


Website:


Comment:

Trackback
I have moved! Check out my new site at Emelie's Travels.
Home

Welcome to my blog! I'm writing mostly in Swedish, but feel free to use the google translation tool to read it in your language.
Stockholm, Sweden
Follow on Bloglovin




Are you interested in my photos? Please visit www.shutterstock.com for more information.


My photography interest started in 2012 when I did my snowseason in Canada. I bought my first DSLR in December 2013 and since then I've been practicing on my own, always trying new things and ame for getting better photos.
- Nikon D610
- Panasonic Lumix DMC GX1
- GoPro Hero3+ Black Edition




Emelie Persson
Stockholm, Sweden





In this blog I'm writing about my life as a backpacker and a seasonal worker. I've been traveling the past five years and just can't stop. I'm simply too dependent and the grass is always greener on the other side they say... I hope to inspire and help other Travellers by sharing my experiences through this blog. If there's any questions, don't hesitate to write a comment or contact my mail. And remember, a little comment will inspire me to write more often!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...