Emelies Travels -

Sponsrad video - Mästarnas kamp: Frank Andersson VS. Norwegian
2013-09-17  20:40:00

Get more visitors to your blog! Permalink  General  Trackbacks ()   
Follow on Facebook Follow on Bloglovin   

Detta är ett sponsrat inlägg

Åh hur ska jag överleva en vinter med plugg i en stad i Sverige? Syrran drar antagligen tillbaka till Banff i vinter och jag vill åka med!!! Hur som helst ska jag åka dit och hälsa på, även om jag inte har råd.... Det får lösa sig på något sätt. Men alltså, jag längtar efter vintern och jag hoppas att jag kommer kunna utnyttja fjällvärlden nu när jag ändå bor så nära. Jag skulle vilja skaffa säsongskort någonstans men det kanske inte finns tid till det? Det är ju rätt jobbigt att man är van vid att jobba då man tjänar pengar och när man är klar på jobb så är man klar. Det är lite annat att plugga alltså.... 

 

Norwegian har i alla fall sjukt billiga resor till alperna ute nu. 399 kr enkel resa till bland annat Österrike, Schweiz och Frankrike. De har blivit valda till Sveriges bästa flygbolag och lanserar nu en ny reklamvideo. Vem är bästa mästaren, Frank Andersson - svensk mästare i brottning, eller Norweigan? Kolla matchen. 

 
Här är lite bilder från min senaste säsong i Kanada
 
 
 
 
 
 
 
Jobba i Australien och Kanada


Comments
Anonym

Hallo tjejen! Ge inte upp, du hinner komma till Canada så småningom, nu är det utbildning som gäller. Och tyvärr kommer säkert vinter och snö till oss i Sverige snart. Kram från Mormor

2013-09-18 @ 08:04:26
Emma

Meh, sluta luras Norwegian! Hittar inte alls några tur/retur-biljetter för 399, bara enkel för 399.

Svar: Shit, sorry! My bad... Enkel resa ska det vara! Ber om ursäkt för det!
Emelie

2013-09-21 @ 22:27:51
Send a letter:


Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)


Website:


Comment:

Trackback
I have moved! Check out my new site at Emelie's Travels.
Home

Welcome to my blog! I'm writing mostly in Swedish, but feel free to use the google translation tool to read it in your language.
Stockholm, Sweden
Follow on Bloglovin




Are you interested in my photos? Please visit www.shutterstock.com for more information.


My photography interest started in 2012 when I did my snowseason in Canada. I bought my first DSLR in December 2013 and since then I've been practicing on my own, always trying new things and ame for getting better photos.
- Nikon D610
- Panasonic Lumix DMC GX1
- GoPro Hero3+ Black Edition




Emelie Persson
Stockholm, Sweden





In this blog I'm writing about my life as a backpacker and a seasonal worker. I've been traveling the past five years and just can't stop. I'm simply too dependent and the grass is always greener on the other side they say... I hope to inspire and help other Travellers by sharing my experiences through this blog. If there's any questions, don't hesitate to write a comment or contact my mail. And remember, a little comment will inspire me to write more often!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...