Emelies Travels -

Detox-vecka
2014-09-29  12:36:44

Get more visitors to your blog! Permalink  General  Trackbacks ()   
Follow on Facebook Follow on Bloglovin   
Godis och glass. Fy fan vad gott det är. Varför är jag en sån godisgris? Den här veckan hoppas jag att jag lyckas få bort mitt sockerberoende och sötsug genom att köra efter ett detoxschema. Typ äta bara mat baserat på bönor, linser, quinoa, bär och grönsaker. Inget kött, inget socker. Får se om det blir något resultat av detta. Träningen har gått så himla upp och ned på sista. Ena veckan kör jag tills jag storknar och andra veckan har jag ingen motivation alls. Och då äter jag godis. Så det känns som att det står stilla. Behöver träffa syrran och få lite pepp tror jag, vi ska försöka träna några gånger i veckan under resan, får se hur bra vi lyckas med det... Det lär ju bli en jäkla massa hikes, surf och löpturer på stranden i alla fall.
 
Det blir nytt att testa alla dessa veganska produkter, asså vaddå, linser, går det att äta?? Och kikärtor, asså vad är det? Aja det visar sig, har i alla fall ätit en väldigt god gröt till frukost med chiafrön och kiwi bland annat. Och shottat citron. 
 
Sorry för alla bilder på mig själv som dykt upp på sistone, men har inte så mycket annat att blogga om just nu. Blir bättre om några veckor! Men sen har jag tyckt att det är lite roligt att se på gamla bilder för det är då jag ser att något har hänt under min träning, man blir ju lätt blind när man tittar sig i spegeln. Och när man ser resultat så blir man ju taggad på att köra på mer. Nice att inte vara så rund i ansiktet längre! 
 
 
 
Jobba i Australien och Kanada


Comments
Send a letter:


Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)


Website:


Comment:

Trackback
I have moved! Check out my new site at Emelie's Travels.
Home

Welcome to my blog! I'm writing mostly in Swedish, but feel free to use the google translation tool to read it in your language.
Stockholm, Sweden
Follow on Bloglovin




Are you interested in my photos? Please visit www.shutterstock.com for more information.


My photography interest started in 2012 when I did my snowseason in Canada. I bought my first DSLR in December 2013 and since then I've been practicing on my own, always trying new things and ame for getting better photos.
- Nikon D610
- Panasonic Lumix DMC GX1
- GoPro Hero3+ Black Edition




Emelie Persson
Stockholm, Sweden





In this blog I'm writing about my life as a backpacker and a seasonal worker. I've been traveling the past five years and just can't stop. I'm simply too dependent and the grass is always greener on the other side they say... I hope to inspire and help other Travellers by sharing my experiences through this blog. If there's any questions, don't hesitate to write a comment or contact my mail. And remember, a little comment will inspire me to write more often!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...