Emelies Travels -

Herr och fru Pellbring
2016-08-21  23:04:43

Get more visitors to your blog! Permalink  Photography  Trackbacks ()   
Follow on Facebook Follow on Bloglovin   
Wow vilken helg! Personalfest på fredagen med hawaii tema. Tre timmars sömn och sedan var det dags att ta sig till Gotland för bröllop. 
 
Min fina vän Emma har funnit lyckan med Pelle och de bjöd på en stordådad dag som vi sent kommer glömma! Jag är så glad att jag fick vara med, och varför vi har tappat kontakten på senare tid vet jag inte, men en sak vet jag, och det är att jag har saknat henne massor och jag får se till att komma till Göteborg lite oftare! 
 
Så mycket som vi har gjort tillsammans, vi har bott ihop i 1,5 år först i Oslo, sen Magaluf och tillsist i alperna. Vi träffades på Gotland när jag jobbade på Gotland för 8 år (!!) sedan. Hon har bidragit till så mycket skratt och galna saker under den tiden, hon är en tjej som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Och vilken fin man, underbara vänner och fantastisk familj hon har. Jag blir tårögd när jag tänker på all den kärlek som kretsar kring de här människorna. 
 
Jag önskar er all lycka Emma och Pelle, fortsätt sprida glädje så som ni gör! Ni är helt otroliga! <3
 
(Tog min lilla spegellösa kamera som inte är min bästa vän, så här kommer lite ofokuserade bilder. Lättare att skylla på kameran, men egentlgien var det jag som var ofokuserad. Brudparet var ju så galet jäkla snygga så jag kunde ju inte sluta glo på dem och jag ville se dem live, så kameran fick inte vara med så mycket.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur liten är världen när min klasskompis Lilian är tillsammans med Emmas kusin och kommer på samma bröllop iklädd samma färgskala? Haha så sjukt!
 
 
Jag bodde på Visby fängelse
 
Det har varit så kasst väder senaste tiden. Men bröllopsdagen till ära kom sommaren tillbaka och morgonen bjöd på dramatisk dimma. 
 
 
 
Titta, här är hon. Den roligaste och galnaste tjej jag känner. <3
 
Jobba i Australien och Kanada


Comments
Anonym

Bröllop är underbart! Vi visar också bröllopsbilder på bloggen just nu :)

2016-08-22 @ 22:55:13 Website: http://www.freedomtravel.se
Christina

Vackra bilder du tar!

2016-09-08 @ 10:03:04 Website: http://www.christinaswellness.com
Send a letter:


Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)


Website:


Comment:

Trackback
I have moved! Check out my new site at Emelie's Travels.
Home

Welcome to my blog! I'm writing mostly in Swedish, but feel free to use the google translation tool to read it in your language.
Stockholm, Sweden
Follow on Bloglovin




Are you interested in my photos? Please visit www.shutterstock.com for more information.


My photography interest started in 2012 when I did my snowseason in Canada. I bought my first DSLR in December 2013 and since then I've been practicing on my own, always trying new things and ame for getting better photos.
- Nikon D610
- Panasonic Lumix DMC GX1
- GoPro Hero3+ Black Edition




Emelie Persson
Stockholm, Sweden





In this blog I'm writing about my life as a backpacker and a seasonal worker. I've been traveling the past five years and just can't stop. I'm simply too dependent and the grass is always greener on the other side they say... I hope to inspire and help other Travellers by sharing my experiences through this blog. If there's any questions, don't hesitate to write a comment or contact my mail. And remember, a little comment will inspire me to write more often!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...